Anna och Elsa

publicerat i Allmänt;

Ibland behöver jag påminnas om hur vackert det är där jag bor. Men att ta kort just denna dag...nej, i dagens väder ser ingenting vackert ut. ;-) Men på dagen två år sedan:

Något av det bästa med barnbarn är att man får möjlighet att se på barnfilm. Tecknat. Det blir liksom inte av annars ;-) Så nu har jag äntligen sett Frost. Anna och Elsa är jag ju väl bekant med som dockor men nu fick jag se varför de är så populära. Kul med en film där tjejer är de starka och har huvudroller. Dock trodde jag att Elsa var den mest framträdande men det visade sig vara Anna. En vackert tecknad film och riktigt spännande. Och lite kul också. Och med magi...
Bra sysselsättning en sån här gråmulen och dimmig dag. 




Elsa och Anna ;-)

Nu hoppas vi på en betydligt mindre mulen dag i morgon. Vi längtar efter en tur till torpet. 

Det pratas om någon värme på väg från Ryssland? Hm...hoppas :-)

Sov gott när det blir så dags.
Änglarna vakar vid din sida. 
❤️

Kommentera inlägget här :