Med ett barn vid sin sida

publicerat i Allmänt;

Måndag. Efter lunch går vi alla fyra till jobbet. Farmor, farfar, Izabelle och hunden. Promenaden dit och hem innehåller en del stopp. Det är inte bara hundens nosande och behov som orsakar stoppen. Även Izabelle stannar upp och pekar på saker. Träd med röda löv! Svampar finns även i stan. Många båtar kvar vid kajen. Vattnet i ån är kallt nu. Fåglar. Gula löv på marken. 

Som vuxen blir promenader en upptäcktsfärd på ett helt annat sätt med ett barn vid sin sida. Mysigt! <3

Kyrkovalet? Borde väl kanske inte ha någon åsikt eftersom jag inte är medlem längre. Men eftersom jag gick ur som en följd av de konservativa krafterna inom kyrkan så är jag glad att Öppen Kyrka gick framåt sen förra valet. Och att SD inte fick sån framgång som de trodde att de skulle få. 




Nu fick jag en påminnelse från maken om att jag ska Vila! Så då gör jag det. Nu. 

Var rädd om Dig! 


Kärleksljus
❤️

Kommentera inlägget här :