Doftar hemma

publicerat i Allmänt;
Hemma i stan. Ingen tvekan om det när doften av kaffe kommer utifrån in genom fönstret in i lägenheten. Det doftar gott. 

Vi hjälps åt alla med jobbet idag. Make, jag, söner och barnbarnet. Det går fortare så :-)

Jag tar mig en avstickare upp till vännen en trappa upp. Vi måste ju prata. :-) 

Så åker Izabelle hem. För denna gång. Hon kommer snaaaart tillbaka. <3

(null)
Hemma <3

Tvättar också, förstås. Den nya tvättmaskinen är en "god vän", den är snabb nämligen. Och tvättar rent, förstås. 

Ryggen lägger av allt mer och den värker. Nu vila några dagar. 

Jag har fått lov av min yogalärare att vara med på ett pass bara på prov. Om två veckor. Tacksam för det. Var så längesen nu och jag vet inte vad min kropp klarar. 

Förbereder Gotlandsresan lite. Planerar. Hittat ännu fler, för mig, "nya" intressanta platser och byggnader att utforska. Fantastiska ö, äventyren tar aldrig slut! Sen finns det ju platser man alltid vill återvända till. :-) 

Jag vet att hösten börjar smyga sig på...men ännu är det Sommar! :-)

NAMASTE
❤️

Taggar: #doftarhemma#kaffe#allajobbaridag#planerarresa#yogapåprov;

Kommentera inlägget här :