Orosmoln och Solrosor

publicerat i Allmänt;
(null)

Nej, jag ska inte skriva om oro, inte ens den jag själv känner. Bildens orosmoln försvann snabbt. Dramatiskt vackra var de.

(null)

Inte heller ska jag orda så mycket om Solrosor. Men bildens Solrosor är de första som slagit ut. Små och späda men så glad jag blev av dem. <3

Det blir ett kort inlägg idag. En kraftig förkylning har slagit rot i mig. Så opassande. Fast å andra sidan så kommer ju förkylningar aldrig passande...

Det är inte synd om mig. Jag har sällskap ;-)
Av drottning Elizabeth II...Jag går hole in i serien "The Crown"på Netflix. Så otroligt bra serie. Rekommenderas. Även om man inte är förtjust i monarkin så är det intressant som historiskt drama. Välspelat. Men vilken märklig konstitution det engelska kungahuset är. Så konservativt. Så många svåra öden. Tragedier. 

Trevlig helg önskar jag Dig
❤️

Taggar: #orosmoln#solrosor#förkylning#historisktdrama#thecrown;

Kommentera inlägget här :