Hemma

publicerat i Allmänt;
(null)
Här har jag tillbringat helgen. I ett gammalt fantastiskt hus i ett snövackert Dalarna.

Tillsammans med underbara och starka kvinnor. Vi har trummat, vi har healat, vi har sjungit kraftsånger, ätit god mat, pratat och skrattat. Framför allt har jag fått massor av kunskap och vuxit mig starkare i min egen andlighet. 

Är sååå tacksam! <3 <3 <3

Och så trött. Nu måste kunskapen få smälta in och manifesteras i mig. Det kommer ta sin tid. 

Bläddrar igenom Fb och nyheterna men orkar inte ta in så mycket. Mitt huvud är fullt av allt det nya och mina upplevelser. 

Bitar har fallit på plats. Det jag innerst inne vetat om hela tiden. Men inte känt tillit till. 
Så härligt att träffa människor som förstår och uppmuntrar. 

Kvinnokraft!! 

Det här var kanske inte ett särskilt intressant inlägg för dig. Men det är det här jag är "full av" nu. 

Återkommer i morgon när jag börjar vakna upp till vardagen igen. ;-) 

Önskar dig en bra vecka. En glad vecka. 

Kärleksljus
❤️

Kommentera inlägget här :