Återträff

publicerat i Allmänt;
Allt gick väl till slut :-)

Det var en pigg mamma vi hämtade i Västerås istället för Bålsta...

Idag handlade det om två saker: jobba och träffa mycket gamla vänner till mamma, som inte setts på evigheter. Vänskap som går tillbaka ända till tiden innan jag föddes. 

Jobba i vår kvalmiga lokal...pust...minst sagt...men det måste göras...

Men återträffen som jag och en vän fixat blev fantastisk. Så roligt att se på gamla kort från femtiotalet. Frisyrer, hattar, kläder...och upptäckten av hur lik min yngste son är sin morfar. Det är t o m så att sonen själv ser likheten. :-)

Det är 29 grader varmt här nu i kväll. Vindstilla och olidligt kvalmigt. Det kommer att bli en tropisk natt.
Finns det någon ände på denna extremvärme? 
(null)


I morgon vill jag inte göra någonting...ja, prata med mamma förstås, ta hand om hunden, laga mat, skörda grönsaker...men i övrigt...ingenting...;-)
Tror jag...

Var rädd om dig i värmen! 

Nu ska jag se om jag får syn på en vän på Allsången...vet att hon är där :-)

Kärleksljus
❤️



Taggar: #återträff#olidligtkvalmigt#jobb#gamlakort;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Cina:

Vilken fantastisk lunch det blev. Ett”härligt möte”. Kommer att finnas kvar i mitt minne länge. ❤️

Svar: Ja, verkligen! ❤️
Lavendelmamma

Kommentera inlägget här :