Uppsprickande molntäcke

publicerat i Allmänt;
(null)

"Vi tar en promenad innan det börjar regna igen", tänkte vi. Nere vid sjön blåste det rejält och vågorna slog mot stranden. 
(null)

Och sen sker det! Molnen spricker upp och solen tittar fram! :-) 
(null)
Tack!!!

Jag har ju inget behov av att plocka 7 sorters blommor och lägga under kudden men behov av att plocka blommor har jag! Konstaterade att Midsommarblomstren nästan blommat helt nu. Men Prästkragar finns det en hel del av. 
(null)
En liten bukett blev det i alla fall. :-) 

Igår kväll hände något kul. Jag fick via Fb, kontakt med en barndomsvän. Våra pappor var goda vänner på den tiden det begav sig. Vi har funnits i varandras närhet flera år men inte förrän nu tog jag steget att kontakta henne. Det är det bästa med Fb det där att man kan återknyta kontakter. :-) 

Hoppas att du har en fin midsommarafton! 

Nu ska jag ut och njuta av naturen. Andas in och andas ut. 

Kärleksljus
❤️

Taggar: #uppsprickandemolntäcke#gladmidsommar#återknytakontakt;

Kommentera inlägget här :