Piffar lite

publicerat i Allmänt;
(null)
Visst är det vackert det här halsbandet som min vän Kajsa Hedling skapat! <3


I Gästrikland ställer bönderna in årets publika kosläpp pga hot från militanta djurrättsaktivister...:-(

Blötsnö, halka och nordlig vind 17m/s inget charmigt aprilväder precis...tisdag kväll.

Lite bättre idag :-) Och det ser bättre ut enligt prognosen, framöver. Dock ingen värme förrän möjligen till påsk. 

(null)
Piffar till tillvaron med fjädrar. Jag har inte köpt nya fjädrar, dessa är gamla och eftersom jag har dem så använder jag dem. Men aldrig mer köpa nya! 


Har du eller kommer du att sätta dig in i vårbudgeten? Jag läser rubrikerna och "skummar" lite igenom texterna. Det visar väl sig vad man "drabbas av"...men nej, jag är inte helt ointresserad. Det är många viljor som ska samsas...och massor av kritik från alla håll...(visst låter jag "neutral"...hi hi...det är jag inte)

Och så är det ju snart EU-val också...hej och hå! Vi till valurnorna snart ska gå...igen. ;-) 

(null)
Börjar så smått bli lite "vårligt" i kupan också...:-) 

Är inte feberfri ännu men hankar mig fram ändå. 
Och nu tittar solen in genom fönstret! Härligt! 

(null)

Hoppfullheter
❤️

Kommentera inlägget här :