Oväder på gång

publicerat i Allmänt;
Fantastiska Greta har nu anlänt till New York! :-) Hon fick ett storstilat mottagande. Precis som det ska vara! <3

Gårdagen innehöll för många tårar för att jag skulle klara av att skriva ett inlägg. Det kom ett brev som var en stor besvikelse. Känslomässigt. 
Tårarna ersattes av vrede. Helig vrede. Det är mer konstruktivt. Brevet rev jag i tusen bitar. Så slapp jag den dåliga energin. Jag gör saker nu som gör att det inom mig ekar ord från barndom och uppväxt: "så gör man inte!" Nähä, men det gör jag i alla fall. Med gott samvete. 

Ovädret som plågat södra och västra Sverige är på väg hit. Det dundrar än så länge bara i utkanten men det mörknar snabbt. 

Vädergumma som jag är känns det i kroppen. 
Luftfuktigheten är hög. 

Avslutar nu innan ovädret brakar loss. 
Kom ihåg:
(null)

Och det här: 
(null)

:-) 

Hoppfullheter
❤️

Taggar: #vädergumma#oväderpågång#greta;

Kommentera inlägget här :