Vanlig fredag?

publicerat i Allmänt;
(null)
Den vita Amaryllisen hann blomma klart före julafton men de röda slog ut på juldagen :-)

"Det var inte mörkret som tog dig... det var ljuset som kom dig till mötes".
Skriver Ari Behns mamma om sin sons död. 

Jag tycker att det är fina och tänkvärda ord. 
<3

I julklapp fick jag bl a en ny klocka. Efter att ha varit utan klocka länge så känns det väldigt bra men samtidigt väldigt ovant. Jag glömmer att jag har den där på armen och fortsätter fråga om tiden eller kollar mobilens klocka...;-) Lära om! Vanans makt är stor. 

(null)

Gävlebocken överlevde juldagarna. Det känns bra. Dock har den lilla bocken brunnit. Suck. :-(

Har du varit på mellandagsrea? Inte jag. Har alltid undvikit det förutom när det varit något jag måste byta.

Det är ju en "vanlig fredag" idag, fast ändå ovanlig. :-) Dags för helg igen...och sedan helg igen...
Så som "vanligt": Trevlig Helg! 
Och tack för att du ville titta in här. Välkommen tillbaka!

Hoppfullheter
❤️


Taggar: #vanligfredag#trevlighelg#bockenöverlevde#rödamaryllis;

Kommentera inlägget här :