Jag är tacksam

publicerat i Allmänt;

Maken och jag sitter forfarande vid öppna brasan efter midnatt och pratar. Om orättvisor i hockey, om det sjuka i politiken, om livet i allmänhet...:-) 
Kvällen blir natt och ny dag...nyårsafton 2019. 
*******
Positivt under 2019:
Personligt : BALDER <3
Politiken: hm...???

(null)

*******

Läste att man bör gå in i det nya året full av tacksamhet. Det låter ju bra. Men tyvärr, mitt 2019...
Ni kära läsare som följer mig, ni vet...och om det är något jag är varmt tacksam över så är det just ni, just Du! <3 TACK!!!

Det är ju ofta det där självklara i ens liv som man glömmer att vara tacksam över. Som tak över huvudet, familj, vänner, Sverige, mat på bordet, musik, konst, litteratur, sport...

Jag är tacksam. 
*******

(null)

Nyårsaftonen bjuder på sol och en stark kall vind. Det nyper i kinderna. 
Vi stannar i torpet för att slippa raketer och smällare. Vi vet ju inte hur Balder reagerar. 

(null)
Kanske tar vi oss en tur på kälken? Hi hi...

Jag hoppas att Du får ett riktigt härligt 2020 och att du vill fortsätta att titta in här! 
Vi ses! 

Gott slut och Gott Nytt!
❤️

Taggar: #tacksam#gottslut#gottnytt#enturpåkälken#balder;

Kommentera inlägget här :