Äntligen

publicerat i Allmänt;
Äntligen orkade även jag åka med in till stan och jobbet. 
Äntligen träffades vi fina vännen och jag efter många veckor. 
Äntligen kom jag till frissan (även hon en fin vän) och fick håret fixat. 

Tur hade jag som fick skjuts tillbaka så jag slapp gå nyfriserad i värsta skyfallet. :-) 

Ja, det var en sån dag. :-) 

(null)
Det här fina kortat på Balder har min vän Kajsa tagit. <3

(null)
Det är jobbigt att jobba. Måste ta igen oss en stund. 

(null)
I ett av fönstren på jobbet, i det gamla kaffemagasinet. 

Trött och tacksam ikväll. 
Inget som lockar på tv. Vi tar och tittar på program vi missat istället. På play. Om vi orkar hålla ögonen öppna...;-) 

Fredag: Trevlig helg! 

Efter regn kommer solsken. Det stämmer här i dag. 

Hoppfullheter
❤️

Kommentera inlägget här :