En solig höstsöndag

publicerat i Allmänt;
(null)

Vi behöver de starka, rakryggade och modiga kvinnorna i vårt land nu. Därför känns det extra sorgligt när Sara Danius lämnar oss.  <3 Än en gång sänder jag en tacksamhetens blick mot skyn för att jag fick vara med om henne. Vila i frid. 

(null)

13 oktober. En sån fin höstdag här där jag är! Maken hat fullt upp med att ta hand om resultatet av gårdagens trädfällning. 
(null)
En del av resultatet...

(null)
Pavvo chillar i solen <3
(null)
Balder står stilla en sekund <3

(null)
Höstsol och solglitter

(null)
I ett gammalt fönster i boden. 

Jag studerar fåglarna som kommer och äter frön hos oss. Småfåglarna. Talgoxarna är många. De stannar kvar i vårt land under vintern. Det uppskattar jag. :-)

(null)
Lilla späda höstastern blommar nu. <3

(null)
"Det verkar som om husse är klar med arbetet nu. Eller?" ;-)

Inför en ny vecka med nya möjligheter önskar jag Dig, kraft och glädje. Tack för att du ville kika in här! Välkommen åter! <3

Kärleksljus
❤️

Taggar: #stakkvinnafattasoss#soligsöndag#balderochpavvo;

Kommentera inlägget här :