Prat och skratt

publicerat i Allmänt;
(null)

Tillbringar större delen av dagen på jobbet. Jobbar lite och pratar mycket. Äntligen kan vi träffas igen, min fina vän och jag. Vi har så mycket att prata om. Och en hel del skratt blir det. Så härligt. Tacksam <3

På tal om skratt. Kan inte låta bli att fundera på en rubrik jag såg: "Han såg ut som en påse blöta muffins"...Ett uttalande om en utmattad fotbollsspelare. Hur jag än använder min fantasi kan jag ändå inte föreställa mig hur en människa kan se ut som en påse blöta muffins...knappt hur en påse blöta muffins ser ut...:-D. 
Jag hoppas att spelaren snabbt återhämtade sig :-)

(null)

Och så har kungen bestämt att Carl-Philips barn och Madeleines barn inte längre ska tillhöra kungahuset. Inget apanage till dem. De kommer att vara fria från förpliktelser och fria att skapa sina egna liv. Självklart tillhör de kungafamiljen. 
Alla får tycks vad de vill om detta. Jag tycker att det är bra. :-)

Dagens Greta/Wisti:
(null)

Hoppas att din måndag har varit en bra måndag. 

Hoppfullheter
❤️

Taggar: #prat#skratt#kungahuset;

Kommentera inlägget här :