Den där vägen

publicerat i Allmänt;
(null)
När jag var riktigt ordentligt sjuk, 2012, kallade jag min kamp ut ur utbrändheten för min vandring längs Bättringsvägen. Nu när jag är nästan lika dålig känns det inte som om jag vandrar längs någon bättringsväg. Det känns mer som om jag stannat upp och inte kommer någonstans alls. 
Vägen på bilden går till fina vänner. Jag brukar vandra den alla årstider men nu orkar jag inte alls. 

Men, jag orkar gå till sjön :-)
(null)
Det blåser kraftigt idag och på sjön går det vågor. Ännu inga varningar för hård vind här som det är i västra Sverige. 

(null)
"Jasså där är ni! " ;-)

(null)
Förra året producerade det gamla äppelträdet en stor mängd äpplen, i år bara ett fåtal. 

Det är söndag. Vi är ju inte "kyrkliga" av oss men vi ägnar oss åt en annan av söndagens favoritsysselsättningar i vårt land: vi ser på fotboll ;-) T o m jag tittar ibland. Bajen leder över Änglarna...:-(
Sista utegrillningen för i år idag. Lika bra att inse att det är höst. :-)

Inför veckan önskar jag dig inre frid och mycket glädje. 

Må din väg gå dig till mötes
och må vinden vara din vän
och må solen värma din kind
och må regnet vattna själens jord
och tills vi möts igen
må Gud hålla, hålla dig i sin hand.

<3
(Psalm 730)

(null)

Hoppfullheter
❤️

Taggar: #ickekyrklig#vägen#fotboll#höst;

Kommentera inlägget här :