Rosens död

publicerat i Allmänt;
Jag gick bara in för att hämta en sax att klippa av de sista rosorna och sätta i vas...

(null)
Möts av detta...Balder tog t o m den vackra knoppen, mumsade på några och spred sedan ut dem över gräset...;-)

(null)
Mindre glad matte har här samlat ihop några rosenblad...saxen behövde jag inte använda...

(null)
Några knoppar på g...hoppas att de överlever kallare temperatur och en envis valp...;-)

(null)
"Vadå jag? Nej, nej..det här är ju skämmigt...jag är helt oskyldig!" ;-)

Ur min trädgårdsbok:

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Och så var det plötsligt fredag igen! 
Har du planer för helgen? Eller blir det som det blir? :-) Jag har planerat in en sak: Skördemarknad för själen i Utsund! Det kommer att bli något speciellt! Utsund ligger i södra Dalarna och marknaden är på Kurscentret där. Kom dit! Visst låter det underbart: SKÖRDEMARKNAD FÖR SJÄLEN! <3 Googla eller kolla Fb för mer info. 

Önskar Dig en väldigt fin helg, vare sig du måste ställa klockan eller inte. :-) 
(null)

NAMASTE 
❤️

Taggar: #rosensdöd#envisvalp#skördemarknad#urminträdgårdsbok;

Kommentera inlägget här :