Inte så nyttigt

publicerat i Allmänt;


24 juli. 
Klockan 14: + 11 grader, lätt regn...
Inga kommentarer...

Om jag varit frisk tror jag att jag skulle klätt mig varmt och i gummistövlar och gått en sväng i skogen med hoppet om att hitta blåbär. 

Nu är jag inte frisk så istället ligger jag till sängs, läsande skvallertidning och smaskar godis. Inte så nyttigt. Men gott. :-)

Igår visades en fotbollsmatch äntligen på en kanal vi har här. Maken tittade och klagade på hur "tråkig" matchen var. (Inte bara för att Bajen låg under) Jag kollade lite och konstaterade att en match på en stor arena utan publik...känns så konstig...

Efter en halvlek gav maken upp och stängde av...
Jag undrar lite över vad de "dåliga" supportrarna avreagerar sig på nu? Alltså huliganerna som bara vill bråka...? Kanske vill jag inte veta...

Vi tittade på The Split på SVT-play istället. Har snart sett båda säsongerna. Serien kallas ett "advokatdrama", är brittisk och väldigt bra. Enligt oss ;-) Den går också nu på SVT 1 på torsdagskvällarna kl 21. 

Jaha, ja, plötsligt var det fredag igen. :-) Självklart och i vanlig ordning önskar jag dig, kära läsare, en riktigt fin helg. 

(null)
Solnedgång vid sjön för ett år sedan... <3

Kärleksljus
❤️

Taggar: #kalljuli#intesånyttigt#thesplit;

Kommentera inlägget här :