All around änglar

publicerat i Allmänt;
(null)
De kanske ser ut som julänglar men de är all around ;-)
 

Det fanns en tid när jag dagligen pratade med och lyssnade på änglarna. (Om du förkastar all tro på änglar så sluta läsa nu)
Jag tror fortfarande på änglar men jag har inte samma kontakt nu. Det beror på att jag inte är så öppen som förr. 
Hittade en fin anteckningsbok och läste vad jag skrivit för flera år sedan.  
(null)

(null)
<3
(null)

Ord som kanske passar in i dessa tider är dessa:
(null)


(null)

Ja, det var tankar för några år sedan. Jag känner igen mig i dem även idag.

Har idag i flödet på Fb läst mer galenskaper än vad jag gjort på länge. Det gäller förstås corona. Konspirationsteorier, både religiösa, andliga och politiska. Sån massa smörja. Man utnyttjar människors rädslor. Usch! 

Jag har läst en hel del bra saker också. Vetenskapliga fakta bl a. Och om alla empatiska människor som ställer upp och hjälper sina medmänniskor. <3

Var inte rädd! 
Var rädd om Dig! 

Änglaljus
❤️

Taggar: #allaround#änglar#konspirationsteorier#empati;

Kommentera inlägget här :