Små framsteg

publicerat i Allmänt;
(null)
Tog en promenad

Det har varit kallt och klart under natten. Lite frost finns kvar. Luften är så där hög och frisk så man bara måste stanna och andas in den. Plötsligt kommer insikten till mig. Mina steg är lättare nu. Och längre. Andningen är också lättare. Det är små framsteg som för mig är stora framsteg. :-) 

(null)
Älskade sol. Du lyser svagt och du ligger lågt men du är där. 

Jag stannar upp och "lapar" lite sol. Sträcker armarna upp mot himlen. I tacksamhet. Av tacksamhet. Över livet. 

(null)
Den där stenen...jag gillar den...den "sticker ut" och sticker upp ;-)  Annorlunda. Inte vacker men säregen. Lite magisk. :-)

(null)
Nakna träd, sol, blå himmel, man ser sjön där i bakgrunden...det är en fin novemberdag! <3

"Älska träden tills löven faller, uppmuntra de sedan att försöka igen nästa år."  – Chad Sugg

Det är fredag...igen :-) 
Jag önskar Dig en riktigt bra helg. 

Välkommen tillbaka hit i morgon :-) Har samlat lite "kul" att dela med mig av. 

Kärleksljus
❤️







 







Taggar: #småframsteg#längresteg#sol#livet#finnovemverdag;

Kommentera inlägget här :