Val, kval, vaka

publicerat i Allmänt;

Val. Kval. Vaka. 

Vi insåg ganska snabbt, maken och jag, att valvaka gör en sömnig. ;-) Men vi höll oss ändå vakna till närmare 01.00. 

Det var lite lärorikt ändå. Lärde mig lite om det märkliga amerikanska valsystemet t ex och för en gång skull tyckte jag att det var intressant vad två ekonomer förklarade. 

Jag gillade när kloka, erfarna Margot Wallström gav SD-Karlsson en känga...vilket han förtjänade efter sitt pladder om att Trump borde få Nobels fredspris...!!!??? 

Jag gillade också att Peg Parnevik fick vara med. En representant för ungdomen. Hon bor ju i USA och hade många klokheter att komma med. 


Och resultatet då? När jag skriver detta finns ännu inget färdigt resultat...

Val. Kval. Vaka...

(null)


Det finns så många bilder på små bebisar i mitt flöde på sociala medier nu. Det är stolta mor-och farföräldrar som visar upp sina underverk. Mysigt <3 Kärlek <3


Coronan härjar. 

Avstånd och avstå. 

(null)

Vi fixar det här! Eller hur? Gemensamma krafter och personligt ansvar. :-)

Kärleksljus och djup förhoppning
❤️

Taggar: #val#kval#vaka#vifixardethär;

Kommentera inlägget här :