Spännande spår och formationer

publicerat i Allmänt;
(null)
Är det ett UFO som landat här? :-)

(null)
Månlandskap? :-)

(null)
Till höger ett "mindre UFO"...spåren till vänster kom troligen under natten, det finns spår alldeles utanför stugans fönster också. Troligen rådjur :-)  Eller Aliens? :-)

Nej, jag försöker inte göra mig lustig över människor som haft utomjordiska upplevelser. För mig personligen är det inte omöjligt att vi har besök från andra planeter. Synd bara att de alltid ska framställas som "fiender", krigiska och våldsamma i filmer och böcker. De kanske är vänliga. Nyfikna. Som E.T. :-)


Måndag.
Ännu en vacker vinterdag! Fantastiskt! :-)
(null)


Den där skridskoåkaren Nils Van Der Poel, han är ju otrolig! Ett guld till och nytt världsrekord. Vad säger man? Wow-känsla! Halleluja-moment! :-) 

(null)
"Hej, det är jag som är Balder. Här ligger jag i soffan men jag har faktiskt legat i min nya korg också. När inte brorsan trängt sig ner där..." <3

(null)
Jag håller med! :-)

Då fortsätter vi vara rädda om varandra och oss själva. Eller hur? Det blir nog bäst så. Det blir nog bra...någongång...:-)

Hoppfullheter
❤️


Taggar: #snö#formationer#vackertväder#ufo#världsrekord#balder;

Kommentera inlägget här :