Test

publicerat i Allmänt;
Söndag 18 juli 2021

(null)

När jag går över gården, 

I det mjuka gräset

Är det som om jag känner dig

Du är med mig

Jag känner din själ

Det är som om den vilar här

Överallt där du förr gått

Jag känner mig innesluten i din själ 

Det gör mig lugn och trygg

<3


Från stillheten och ron på landet till storstan. Riktiga storstan. Kungliga huvudstaden. 
Vi kör söderut. De flesta andra är på väg norrut. Vilken trafik! Det märks att vi "hemestrar" ;-) 
Balder är orolig. Det verkar vara stressigt med all trafik att titta på. Förr hade han sällskap av sin coola "storebror" som alltid sov i bilen….

(null)
Stockholm, Stockholm stad i världen…

Vi firar en av våra fina svärdöttrar. Bjuds på tårta och annat gott fika. Båda våra söner är där. Ungarna badar i poolen. Jag betraktar de "mina" och känner sån glädje och stolthet över dem alla. De är så fina. <3 Jag är verkligen rik som har dem. 
Balder låter hela tiden. Vill inte ligga still. Han behöver nog social träning. ;-)

(null)
"Det är jag som är katt här. Jag sitter och funderar på vad det är för fyrbent varelse ni har med er. Den låter hela tiden! " :-)

Den här resan är en prövning för mig. Hur jag kommer må efteråt får vi se… Men jag är stolt över mig själv som vågade pröva. Och glad över att kunna vara med igen. 

Nu är vi på hemväg. Det regnar…

Tillönskar Dig en fin ny vecka! 

Rikedom
❤️



Taggar: #test#dinsjäl#frånlander#tillstorstaden#stockholm#födelsedag#svärdotter#trafik#regn#katter;

Kommentera inlägget här :