”Lyckopillren”

publicerat i Allmänt;
Fredag 4 juni 2021

Tidigt i morse tassade räven omkring på gården. Ekorren som trodde att allt var som vanligt blev snart varse att så var inte fallet. Har aldrig sett honom (henne) tvärvända så snabbt och hoppa så snabbt iväg från gren till gren, från träd till träd. :-)
 

(null)
Så vacker, redan som knopp. Rhododendron <3  Lycka!

(null)
Lite kvavt och tryckande idag. Vid sjön vilar stillheten. Lycka.
Precis när man viker av från vägen och går stigen ner mot sjön möts man nu av den där underbara doften av lljekonvalj. De har börjat slå ut nu. :-) Lycka. 
(null)
Gästriklands landskapsblomma <3
(null)
En "hjärtelucka" bland molnen. <3

(null)
Ljuvligaste lyckan idag: Gamla äppelträdet blommar <3

Även idag väljer jag att fokusera på de där naturliga och nära "lyckopillren" :-) 
Fibromyalgin gör sig åter påmind i form av värk och trötthet. Den går inte att kämpa emot men jag hushållar själv med krafterna. Hur jag fördelar aktivitet och vila. Ibland pressar jag mig för mycket, då blir det en längre tid att vila som följd. Så är det. 

4 juni är för alltid förknippat med min pappas födelsedag. Han skulle fyllt 88 år idag om han fått leva. Han dog plötsligt 1999. 

(null)
I växthuset "vaktar" Maria. <3

Nu är det dags: Trevlig Helg! Önskar jag Dig som ville titta in här i min blogg! <3

Lycka
♥️

Taggar: #lyckopiller#räv#ekorre#liljekonvalj#äppelblom#jungfrumaria#hushålla;

Kommentera inlägget här :