Kärlek och Magi

publicerat i Allmänt;
Torsdag 24 juni 2021

Vi firar 34:a årig bröllopsdag, maken och jag. Och 44:a årig förlovningsdag. Hurra för oss! :-)
Förlovade oss gjorde vi i Engelska parken i Axmar Bruk. Gifte oss gjorde vi i Gnisvärds fiskeläges  kapell, Gotland. 

Min dikt till maken har jag skrivit här förut, men den passar idag också:

Min glädje ligger i ditt skratt

Min sorg vilar i din tröst

Min trygghet i din famn

Mitt stöd i din hand

<3


(null)Inför "jubileet" 2017…

Jag är glad över att ha mött min själsfrände i detta liv <3
Hur vi ska fira? Yngste sonen med sambo kommer på middag i kväll. Och så skålar vi i vår favorit Cava. :-)
<3

Regeringskrisen….ja, den verkar fortfarande handla om detta:
(null)

Men faktum är att V fick C att backa…det trodde jag aldrig!  Fortsättning följer…
—————-
Positivt: 
Jaa! Sverige vann!!! Tre läckra mål. Och gruppetta! Tack för det! <3
<3

Vi "fejar" lite. Försöker få det lite fint tills gästerna kommer. I två rum råder fortfarande kaos. Där stänger vi dörren!  ;-)
Nu tillönskar jag Dig en Glad Midsommar! Och om Du vill: en magisk midsommar! 

(null)
Öppnad grind i sommarkvällen :-)

Jag finns här i morgon också :-)
Välkommen när du dansat färdigt runt midsommarstången :-) 

Kärlek och Magi
❤️

Taggar: #kärlek#mångaår#magi#dikt#bröllopsdag#politiskfortsättning#segerifotboll;

Kommentera inlägget här :