Helt Uppdaterad :-)

publicerat i Allmänt;
"Du är helt uppdaterad"
Står det på Instagram. "Wow, vad häftigt", tänker jag..ha ha...vilken märklig tid vi lever i :-D
"Helt uppdaterad"...det blir man ju aldrig ;-)

(null)
En sån där speciell tulpan igen...:-)

Det blåser en kraftig och mycket kall vind ute och det sätter ju sig i min kropp i form av värk och därpå följer trötthet. Grrr...

(null)
Jo men visst! Någon annan dag...

Jag förstår givetvis att bilden anspelar på Mello bl a. Andra chansen var en märklig föreställning i mina ögon och öron. Lite rörig. Men jag gillade att höra Tommy Körberg sjunga "Stad i ljus" igen. En skör Tommy men det lät bra. Hyllningen till Ola Håkansson var en härlig nostalgitripp. För mig i alla fall :-)

(null)

9 mars 2021
Livet går vidare. Även i coronatider. Många av oss får många nya chanser i livet, för en del kanske det räcker med en "andra chans". Huvudsaken är det finns någon där som hjälper oss upp igen...

Igår kom maken hem från frissan som en ny man. :-) Skogstrollet var förvandlat till någon jag kände igen från tiden innan hösten-2020...
Nu återstår för det här skogstrollet, alltså jag, att lyckas komma iväg till frissan...får sätta upp håret i svans så länge...

Nu är Du "helt uppdaterad"..:-D 
Eller nej, men det får duga ;-)

Tack för att du ville titta in här!
Välkommen åter! <3

Kärleksljus
❤️


Taggar: #uppdaterad#andrachansen#blåst#värk#specielltulpan#frissan;

Kommentera inlägget här :