Början på något nytt

publicerat i Allmänt;
Nyårsdagen 1 januari 2022

"Slutet är alltid 
början
på något nytt" 
Gott Nytt 2022!!!

(null)
Ja, jag vet, jag upprepar mig ;-)

(null)
I mörka vinternatten. Magi. Mitt i natten växlar datum, växlar år. 

(null)
En av mina julklappar. Kalender med bilder och presentation av hundhjältar och hundnamnsdagar! :-) Dock fanns inte namnet Balder med…

(null)
Så här var nästan gårdagen hos oss. Vi var så trötta! Men en skön promenad blev det. Då vi bl a träffade på våra goa grannar. Äntligen!  God mat, skumpa och tv blev det också :-)
Ovanligt tråkigt och segt "Tolvslaget på Skansen", tyckte vi. 

Piggare idag? Nja…:-)
En promenad piggar dock alltid upp. :-)

(null)
Råkallt är ordet för vädret idag. Men ljuset anas där.borta….

(null)
Jag har inte läst några spådomar om 2022. Har du? 

Dagen är som gjord för att titta på film. Tycker jag. Vi får se hur det blir, om det blir. :-)


Vad du än gör eller inte gör: Var rädd om Dig! Och om dina medmänniskor. 

Medkänsla och Hoppfullheter
♥️

Taggar: #börjanpånågotnytt#nyårsdagen#råkallt#film#mysigt#spådom;

Kommentera inlägget här :