Änglarnas inlägg

publicerat i Allmänt;
Lördag 27 november 2021

Det har snöat här. Inte mycket men det ligger snö kvar på taken. Det blev plötsligt så ljust! :-)

(null)

 Glasängel. Köpt på en julmarknad i Axmar hytta för några år sedan. <3

(null)
När jorden snurrar, full av konflikter , klimatångest, och pandemihot, och rasismen blåser upp som en stark vind, är det skönt att vila en stund. Under en änglavinge. <3 Bort från brus, stress, ångest, hot, hat, konspiration, lögner…

Min skyddsängel 

Tack för att du alltid är med mig

Tack för att du valde mig

Jag vill be dig

Låt mig få vila under din vinge

Trygg

Tack

<3

Och om man nu inte tror på änglar då? Ja, då är detta inlägg väldigt ointressant. ;-) De flesta anar nog att det finns "något". Som när någon berättar om hur  hen mirakulöst överlevt en svår olycka: "jag hade änglavakt"…
Andra pratar med änglar. Ber till änglarna. Det finns de som säger att de kan se änglar. 
Det finns så många åsikter, förklaringar och bortförklaringar. Jag tror inte änglarna bryr sig om det…;-) De har fullt upp med att skydda oss…:-) 

(null)

Att tro på änglar är för mig…

Att höra de tysta stegen

Att se det osynligt uppenbara 

Att känna en vinges närhet

<3


Änglabudskap

Du är aldrig ensam

Vi är hos dig

Du gråter aldrig ensam

Vi gråter med dig

Du skrattar aldrig ensam

Vi skrattar med dig

Du sover aldrig ensam

Vi vakar hos dig

Du går aldrig ensam

Vi går vid din sida

<3


(null)
Änglakram. Änglatröst. Änglaskydd. :-)

Jag följer Natthiko på Instagram. Han firar sin  60 årsdag i efterskott i dag. Grattis! <3 En mening etsar sig fast i mig: "Han firar 60 år och livets slut"… Sån värdighet, sån kärlek och klokhet…Mina ögon tåras…men jag ler. <3

Till Dig som läser detta inlägg: 
Önskar dig Änglavakt. 

I morgon är det Första Advent! :-)

Värdighet och Tro
♥️


Taggar: #snö#ljust#änglar#tro#änglavakt#aldrigensam#värdighet#livetsslut#änglakram;

Kommentera inlägget här :