Positiv måndag och ett quiz

publicerat i Allmänt;
Måndag 4 april 2022
En älskad lillasyster fyller år idag. Grattis till henne <3 Och en älskad "gammal" kompis. Grattis! <3
(null)
Dagens solrosor. (Bild från en tidning)  Till Ukrainas ära. <3

Positiva siffror: Hittintills har insamlingsgalan "Hela Sverige skramlar" dragit in 75,8 miljoner kronor till förmån för Ukraina!!! <3

Positivt: Säga och tycka vad man vill om Carola men hon är onekligen en godhjärtad person. Nu är hon vid Ukrainska gränsen och hjälper flyktingar med utdelning av mat, bära väskor, tak över huvudet…samtidigt som hon öppnat sitt hem för en flyktingfamilj. 
Carola reste tillsammans med operation Aid. 
Okey, alla kan inte göra som hon.Ingen kan göra allt. Men alla kan göra något…<3
<3 <3 <3

Gillar du Quiz? :-) Det gör jag. Delar med mig av ett kul som jag hittade i en Gotländsk turisttidning. 
                                  A                B.                 C
(null)

Rätt  svar i  morgondagens inlägg…nej, skojar bara, längst ner i detta inlägg :-)

————————-
Det ska visst komma snö? 
(null)
5 april i fjol ;-)

När jag bläddrade i fotoalbumet hittade jag denna bild från 6 april 2019. Första mötet med Balder. 
(null)
Men hur söt får man vara? :-)

Tack för att just Du ville läsa min blogg idag! <3

Kärlek
♥️

Rätt svar: 
22:C, 23:B, 24:A, 25:B, 26:C, 27:B, 28:B


Taggar: #positivt#carola#sverigeskramlar#quiz#gutamål#minnen#balder;

Kommentera inlägget här :