När livet är gott

publicerat i Allmänt;
(null)
Ibland bara måste matte gömma saker...;-)
(null)
Den här dagen...jag njuter av den. Alldeles lagom varmt i solen och en skön sval vind. Hänger upp hängmattan och bara slappnar av . Hängmattor måste.vara en av de bästa uppfinningar som gjorts. ;-) Jag låter världens oro och min egen oro bara vara ett tag. Frid, tänker jag, frid i själen en stund. 
(null)
Här är två som också njuter idag. Just här bredvid hängmattan. 
(null)
För det mesta är det full rulle på dessa, mest på den yngre förstås, men emellanåt så måste man ju vila. Sova. 

Det har blivit eftermiddag och molnigare väder. Det gör inget. 
Är nöjd och tacksam för det som var och är. 
Ser bilder från Stockholmsveckan i Visby. Någonstans där i vimlet är min yngste son. :-) Jag hoppas att han har det bra. Inte haft någon kontakt. Oroar mig gör jag inte, han är vuxen och jag respekterar hans val i livet. Så länge han mår bra. <3
(null)

Visst längtar jag till Gotland ibland. Att få både vada och bada på Tofta strand. Men denna sommar är annorlunda och jag njuter av sommaren här i mitt varande. :-) 

Den vita paprikan börjar mogna och vi har vår första gröna paprika. Och tomaterna är på gång. Vinbären börjar rodna. Livet är gott. Ibland. :-) 

Hoppas att du också har det gott. Om än bara stundvis. 

Kärleksljus
❤️

Taggar: #närlivetärgott#hängmatta#fridisjälenenstund#hundar;

Kommentera inlägget här :