Doft av syren

publicerat i Allmänt;
(null)
Solnedgång i stan onsdag kväll <3


Torsdag 10 juni

Staden är full av studenter. De hänger ut ur bilarna, tjoar och tutar :-) Stan är verkligen full av liv. Gammal som jag är så undrar jag om det inte är lika farligt att hänga ut genom ett bilfönster som att åka på flak...men idag är det mesta tillåtet verkar det som, bilar kör kors och tvärs. Hoppas allt går bra! Steget ut i vuxenlivet! <3 All lycka till dem allihop! 

Jag är inte så gammal att jag glömt min egen student...:-) En lyckodag! Ett lyckorus! 

(null)
Doft av syren <3

Andra sprutan. Gick jättesnabbt. Inga köer. Direkt in. Snabbt att registreras och få sprutan. Sen vila 15 minuter. Så skönt att komma ut i den gassande solen sen och känna att man gjort vad man kan för att rädda liv. <3

Naturen exploderar. Efter två dagar i stan märks en stor skillnad ute runt Torpet. Så mycket som slagit ut. Vilda och planterade blommor. Wow! Vilken underbar tid detta är!

(null)
Humlan har fullt upp! :-)

Såg du solförmörkelsen? Jag missade den. Men helt klart starka energier igång nu. :-)

WHO vill att vi ska vänta med utlandsresorna i Europa. Pga smittrisken...Många har bokat...hur gör de? Jag tror inte att många svenskar avbokar. Längtan bort är för stor. 

Även när man fått sin andra spruta måste man hålla sig till restriktionerna. Ja, men självklart! :-) Eller hur? Man är ju inte odödlig! 

Solljus
♥️


Taggar: #doftavsyren#solnedgångistan#solförmörkelse#andrasprutan;

Kommentera inlägget här :